Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Urząd Miasta Rybnika będzie pracował do godziny 20. Urzędnicy będą pracować na dwie zmiany

Redakcja
Od 26 października Urząd Miasta Rybnika zmienia godziny funkcjonowania. Będzie pracował przez cały tydzień do godziny 20! Urzędnicy będą pracować w trybie dwuzmianowym. - W trosce o zdrowie mieszkańców i pracowników magistrat w dalszym ciągu ogranicza bezpośrednie kontakty z Klientami - informują urzędnicy.

Urząd Miasta Rybnika będzie pracował dłużej. Urzędnicy będą pracować na dwie zmiany

Od poniedziałku, 26 października, Urząd Miasta Rybnika czynny będzie w ciągu całego tygodnia (pn.-pt.) w godzinach od 7.00 do 20.00 z przerwą w godzinach: 13.00 – 14.00.

Urzędnicy będą pracować w systemie dwuzmianowym, a między jedną a drugą zmianą  prowadzona będzie dezynfekcja - informuje Agnieszka Skupień, rzecznik Urzędu Miasta Rybnika.

Od 2 listopada w tym samym trybie funkcjonować będzie Urząd Stanu Cywilnego, od 26 do 31 października jednostka będzie czynna od 7.30 do 15.30. 

W  urzędzie wyłączona jest bezpośrednia obsługa klientów. Wyjątkiem są sytuacje, w których zapewnianie pomocy klientom jest niezbędne, w szczególności w zakresie załatwienia spraw dotyczących: 

  • ewidencji ludności i dowodów osobistych;
  • pomocy społecznej;
  • świadczenia usług komunalnych;
  • wydawania praw jazdy, dowodów rejestracyjnych i innych dokumentów komunikacyjnych;
  • budownictwa oraz planowania i zagospodarowania przestrzennego;
  • ochrony środowiska
  • korzystania z wód, w zakresie zgody wodnoprawnej wydawanej na podstawie ustawy Prawo wodne
  • infrastruktury telekomunikacyjnej.

Osobiste załatwienie sprawy w urzędzie  możliwe jest
po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z pracownikiem danego wydziału czy biura!
Ważne informacje: 

  • Urząd Stanu Cywilnego realizuje sprawy z zakresu rejestracji stanu cywilnego.
  • Wszystkie dotychczas umówione wizyty (osobiście lub telefonicznie) zostają anulowane, za wyjątkiem wizyt umówionych za pośrednictwem elektronicznego (kolejkowego) systemu rezerwacji terminów.
  • W pozostałym zakresie kontakt Klientów z pracownikami Urzędu następuje wyłącznie telefonicznie lub mailowo w godzinach pracy Urzędu. Wykaz numerów telefonów oraz adresów mailowych dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta W ZAKŁADCE MAGISTRAT
  • Klienci mogą przysłać korespondencję pocztą tradycyjną, faksem, e-mailem lub za pośrednictwem SEKAP lub ePUAP.
  • Przy wejściu do budynku od ulicy Miejskiej ustawiona jest „skrzynka podawcza”, do której klienci mogą składać dokumenty lub informacje (bez potwierdzenia złożenia dokumentu) z prośbą o kontakt w prowadzonej przez Urząd sprawie.
  • Kasy w budynkach urzędu będą zamknięte. Zaleca się, aby w miarę możliwości opłat dokonywać przelewem.
  • Zawieszona zostaje możliwość osobistego składania skarg i wniosków.
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Najlepsze atrakcje Krakowa

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na rybnik.naszemiasto.pl Nasze Miasto