Odbiorcy dostaną odszkodowanie w wysokości jednomiesięcznej opłaty z tytułu utrzymania w gotowości urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz opłaty za rozliczenie należności.
Na wniosek Klienta zostanie ponadto wypłacone odszkodowanie z tytułu dodatkowo zużytej wody zgodnie z zaleceniem PWiK.
Jednocześnie PWiK Sp. z o.o. w Rybniku informuje, że istnieje możliwość wystąpienia do przedsiębiorstwa o zwrot innych kosztów poniesionych w związku z brakiem wody spowodowanym zamarznięciem. Odszkodowania z tego tytułu będą wypłacane po przedłożeniu do PWiK Rybnik faktur VAT lub rachunków dokumentujących poniesienie innych kosztów przez poszkodowanych.
Wnioski w powyższych sprawach można zgłaszać:
- telefonicznie w Biurze Obsługi Klienta pod numer 32/ 43 280 83 lub osobiście w godzinach pracy Biura,
- przesłać pocztą elektroniczną pocztą na adres: [email protected] ,
- listownie na adres:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rybniku
ul. Pod Lasem 62 44-210 Rybnik
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?