Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Czerwionka-Leszczyny: Mieszkańcy zagrają w reklamie swojej małej ojczyzny

Barbara Kubica
Dokładny, solidny, lubiący sport inżynier Piotr Pomysłowski, magister Joanna Sumienna, a także punktualny i kreatywny Jan Dbalski - będą bohaterami nowego spotu reklamującego gminę Czerwionka-Leszczyny i jej tereny inwestycyjne. Do tej pory na wyprodukowanie takiego klipu zdecydowało się niewiele miast w Polsce.

W czasie, gdy Katowice, Bytom i Rybnik, chcą przyciągać inwestorów chwaląc się wyższymi uczelniami, siecią dróg i efektownymi biurowcami, Czerwionka stawia na... swoich mieszkańców. Bo to właśnie oni będą twarzami całej kampanii reklamowej. Mieszkańcy, którzy zaprezentują się w spocie, zostaną wyłonieni w profesjonalnym castingu.

- Możliwości komunikacyjne, dobra oferta terenów inwestycyjnych, to za mało. Wiele miast promuje dziś w ten sposób swoje grunty pod inwestycje. Aby gmina stała się widoczna, musimy szukać innych argumentów - mówi Hanna Piórecka-Nowak, rzeczniczka Urzędu Gminy w Czerwionce-Leszczynach.

- Blisko 3 lata temu przyjęliśmy logo i hasło : "Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu", akcentując, że te najważniejsze złoża to właśnie mieszkańcy naszej gminy - pracowici, odpowiedzialni, pełni energii. Chcemy oprzeć naszą kampanię na młodych, sympatycznych osobach - potencjalnych pracownikach przyszłych inwestorów. Dlatego też hasło kampanii brzmi: "Chcę dla Ciebie pracować" - dodaje.

Twarzą reklamy może zostać każdy, kto skończył 16 lat. - Chcemy znaleźć radosne i żywiołowe osoby, które swoim zapałem do pracy będą w stanie zarazić innych. Mieszkańców zapraszamy do MOK-u 26 stycznia od godz. 15. Na miejscu będzie profesjonalna ekipa filmowa - dodają urzędnicy. Trzy osoby wyłonione w castingu otrzymają nagrody finansowe, a reklamy z ich udziałem zobaczymy w ogólnopolskiej telewizji.

Rybnik klasycznie, inni z gwiazdami

Rybnik - reklamował się klasycznie, pokazując efektowny rynek, fontanny i drużynę żużlową;

Katowice - w czasie walki o Europejską Stolicę Kultury, miasto promowało się jako miejsce wielkich wydarzeń kulturalnych. Twarzami kampanii byli m.in. Irek Dudek oraz Artur Rojek z zespołu Myslovitz;

Ruda Śląska - kilka lat temu Ruda prowadziła kampanię promocyjną (billboardową) w miastach aglomeracji. Twarzami kampanii byli Robert Konieczny (architekt), Zuzanna Radecka (lekkoatletka), Grzegorz Poloczek z kabaretu Rak;

Radzionków - jedyne miasto w regionie, które do spotu zatrudniło mieszkańców. Efekt? Powstała wyjątkowo dowcipna reklama o tym, jak inwestorów w mieście traktuje się po królewsku.


*REKORDOWY 20. FINAŁ WIELKIEJ ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY W WOJ. ŚLĄSKIM
*NAJŁADNIEJSZE SZOPKI WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO - ZOBACZ ZDJĘCIA

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na rybnik.naszemiasto.pl Nasze Miasto