Ostatnio robotnicy ze specjalistycznej firmy montowali taki witacz przy ulicy Mikołowskiej. Za ich ustawienie miasto zapłaci 752 tysiące złotych.
- Stare, betonowe witacze już zostały zdemontowane. Ponieważ okazało się, że część z nich nie stała na terenach miejskich, nowe billbordy, które je zastąpią ustawione zostaną w nieco innych punktach, ale położonych jak najbliżej tych wcześniejszych - mówią urzędnicy. - Będziemy na nich reklamowali miejskie wydarzenia, między innymi koncerty, festyny i na przykład atrakcje, takie jak lodowisko, czy kryta pływalnia - dodają.
Billbordy są dwustronne i oświetlone. Pierwsze plakaty mają być na nich wieszane na początku maja. Na pierwszy ogień ludzie wjeżdżających do Rybnika na witaczach zobaczą reklamę lipcowego koncertu zespołu Guns N' Roses.
Jak czytać kolory szlaków turystycznych?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?