Na największym parkingu w centrum Rybnika, wielopoziomowym, od około miesiąca w parkomatach nie można uiszczać opłaty za parkowanie za pomocą kart płatniczych. Należność za postój pojazdu można opłacić już w zasadzie od początku grudnia, tylko gotówką. Powód?
- Czekamy aż firma, która dostarczyła urządzenia do płatności przeprogramuje swój system. Zdaje się, że firma też zmieniła swojego operatora i to właśnie wymaga zmiany oprogramowania. Monitowaliśmy u dostawcy systemu już przed świętami, po nowym roku także wysyłaliśmy monity w tej sprawie, czekamy. Obiecano nam, że form zajmie się tym na początku roku, ale póki co konkretnego terminu niestety nie mamy - słyszymy w dziale targowisk i parkingów Rybnickich Służb Komunalnych.
Aby jakoś ratować sytuację, dyrekcja RSK wysłała na parking wielopoziomowy swoich pracowników, którzy pomagają kierowcom uiścić opłatę gotówką, a jeśli się zdarzy, że ktoś gotówki nie będzie miał, to u nich także można za pomocą przenośnego terminala opłacić postój pojazdu. Kłopot jednak z tym, że pracownicy RSK na parkingu "dyżurują" tylko do godzin popołudniowych - znikają z parkingu ok. 16.
- Zdajemy sobie sprawę, że to kłopot dla kierowców. Ale sami nie możemy nic zrobić, możemy jedynie monitować w firmie i to też na bieżąco robimy - słyszymy w RSK.
Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?