Celem konkursu jest promowanie i nagradzanie najbardziej wartościowych inicjatyw Jednostek Samorządów Terytorialnych, jako inspiratorów kreatywnych działań i rozwiązań.Urząd Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny zgłosił do konkursu bieżącą kampanię promocyjną terenów inwestycyjnych, za którą zdobył wyróżnienie w kategorii najlepsza promocja projektów unijnych.
Burmistrz Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny W. Janiszewski odebrał nagrodę z rąk przewodniczącego jury konkursu - profesora Uniwersytetu Ekonomicznego dr. hab. Sławomira Smyczka, Prezesa Zarządu Grupy PRC – pomysłodawcy konkursu Sebastiana Chachołka oraz gospodarza tegorocznej edycji kongresu "PR w Samorządzie", prezydenta Katowic – Piotra Uszoka. - Pamiętam czasy, kiedy starliśmy się przekonywać przedstawicieli samorządów o konieczności promowania miast. Często słyszeliśmy: "Tego nie da się zrobić, promować można konkretne towary, ale nie miasta! Dziś z ogromną przyjemnością obserwujemy nieustanny rozwój marketingu miejsc. Przedstawiciele samorządów wiedzą, jak skutecznie promować markę, którą stanowi miasto. Jestem pod wrażeniem prac nagrodzonych w konkursie. Gratuluję wszystkim laureatom" – podkreślał profesor Smyczek
Sebastian Chachołek przypomniał, że do konkursu nadesłano blisko sto zgłoszeń, z czego jury wyłoniło najlepsze w pięciu kategoriach konkursowych: najlepszy wizerunek miasta w mediach społecznościowych, najlepszy film promocyjny, najlepsza promocja projektów unijnych, najlepsza kreatywna kampania promocyjna, najlepsza gazeta miejska/biuletyn.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?