Poprzednie działania promocyjne realizowane z udziałem mieszkańców Czerwionki-Leszczyn odniosły pozytywne rezultaty w obszarze wizerunkowym, ale także jeśli chodzi o sprzedaż terenów pod inwestycje.
- Dokładamy starań, aby najnowsza kampania, nad którą właśnie pracujemy również była nietuzinkowa i zauważalna. Z powodzeniem udowodniliśmy unikatowość pozytywnej energii naszych mieszkańców w poprzedniej kampanii i także tym razem postanowiliśmy czerpać inspirację z młodych, kreatywnych, pełnych zaangażowania i wiary w miejsce w którym żyją, mieszkańców naszej gminy. Będziemy stawiać na unikatowość i wyjątkowość, ale szczegóły koncepcji kreatywnej prezentować będziemy w kolejnych etapach realizacji projektu - wyjaśniła Hanna Piórecka-Nowak, rzecznik prasowa UGiM.
echodnia.eu Świętokrzyskie tulipany
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?