Każdy petent rybnickiego Urzędu Miasta ma możliwość wypełnienia specjalnej ankiety. Może w niej pochwalić urzędników lub pożalić się na złe traktowanie z ich strony.
Pytania ankiety, którą można pobrać m. in. w kancelarii magistratu, dotyczą najważniejszych dla petenta spraw: od kogo chciałby uzyskać pierwsze informacje o miejscu i terminie załatwienia sprawy, czy urzędowe wnioski są zrozumiale zredagowane, wreszcie na ile przydatne są informacje zawarte na stronach internetowych miasta.
Druga ankieta bada satysfakcję klienta odwiedzającego Urząd Miasta. Jak długo trwało załatwienia sprawy, czy informacje urzędników były wyczerpujące, czy wyjaśniono powód ewentualnego opóźnienia, czy tłumaczenia urzędnika były zrozumiałe? Oto najważniejsze pytania.
Ankiety te mają przygotować rybnicki magistrat do starania się o certyfikat jakości ISO. Zapewne też posłużą przełożonym do lepszego rozliczania podwładnych ze swych obowiązków. Warto więc poświęcić kilka minut i odpowiedzieć na pytania.
Zakaz krzyży w warszawskim urzędzie. Trzaskowski wydał rozporządzenie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?