Szkoła w Golejowie z nowym piętrowym budynkiem! Powstało 7 nowych klas
W nowym budynku szkoły powstało 7 sal lekcyjnych – w tym pracownie: fizyczna, chemiczna, biologiczna, językowa i komputerowa, a także pomieszczenia administracyjne i toalety. Wyodrębnione zostały również pomieszczenia dla potrzeb Rady Dzielnicy Golejów – sala zebrań z aneksem kuchennym.
- Nikogo nie trzeba specjalnie przekonywać, jak ważne dla jakości nauczania jest zapewnienie młodym ludziom odpowiednich do tego warunków. Golejowscy uczniowie mogą teraz poszerzać horyzonty w nowych, przestronnych wnętrzach, w nowocześnie wyposażonych klasopracowniach. To cieszy, tym bardziej, że ta szkoła zapewnia edukację mieszkańcom dwóch dzielnic Rybnika: Golejowa i Grabowni - mówi prezydent Rybnika Piotr Kuczera.
Prócz budowy nowego segmentu szkoły, zagospodarowany został również teren wokół placówki – chodniki, drogi dojazdowe z placem manewrowym z wyznaczonymi miejscami parkingowymi.
Prace budowlane wykonała wybrana w przetargu firma GRANI-TEC Durczok Paweł i Durczok Anita Spółka Cywilna z Rybnika, za kwotę 5.555.870,62 zł.
Warto dodać, że szkoła w Golejowie objęta jest dofinansowanym z UE projektem „Odnawialne źródła energii – RIT”, w ramach którego, w momencie rozpoczęcia procesu gazyfikacji dzielnicy, w budynku zainstalowana zostanie pompa ciepła zasilana gazem, która dostarczy energię cieplną dla całego kompleksu budynków szkolnych.
W skład Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 w Rybniku-Golejowie wchodzą: Przedszkole nr 33 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu (100 dzieci w 4 oddziałach) oraz Szkoła Podstawowa nr 29 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu (256 uczniów w 14 oddziałach). Obwód szkoły podstawowej tworzą dzielnice Golejów i Grabownia.
Nie tylko o niedźwiedziach, które mieszkały w minizoo w Lesznie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?