Pięć billboardów, dwa banery, 5000 sztuk ulotek informacyjno-promocyjnych oraz 100 sztuk plakatów informacyjno-promocyjnych pojawiało się w Czerwionce-Leszczynach w ramach akcji promującej szczepienia. Co ważne do profilaktyki namawiają swoich kolegów i koleżanki sami seniorzy, mieszkańcy gminy. To ich wizerunek widnieje na materiałach promocyjnych. Łącznie swojego wizerunku na potrzeby promocji udostępniło 29 mieszkańców gminy. To oni zapozowali do zdjęć, które wykonano w ramach kampanii. Efekt jest znakomity.
Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?