Przychodnie w Rybniku zamknięte. Pacjenci czekają kilka dni na telefon z teleporadą
Na drzwiach przychodni na Piasta już od miesiąca wisi kartka z podkreślonym na różowo napisem "Poradnia nieczynna od 4 listopada 2020 do odwołania z powodu zachorowań personelu". W sprawie kodów do recept, teleporad i zwolnień lekarskich - bo na normalną wizytę nie ma szans - kartka każe dzwonić do poradni Pro Vita na Chrobrego.
Ale i tam niełatwo się dodzwonić, dlatego niektórzy próbują jeszcze szansy w przychodni Pro Vita na Mikołowskiej, gdzie z kolei - jak opisują nam pacjenci - zwykle odsyłają z powrotem na Chrobrego i tam każą dzwonić.
- Wysyłają nas od Annasza do Kajfasza a ostatecznie człowiek i tak musi pomóc sobie sam - denerwuje się jeden z pacjentów, który po wielu próbach dodzwonił się do poradni, by... umówić się na teleporadę za kilka dni.
- Prędzej człowiek padnie, nim uzyska jakąś pomoc. Kiedy zaczną leczyć? Bo teraz to jakaś fikcja. Obowiązuje zasada radź sobie sam - mówi nam zdruzgotany mieszkaniec.
W NZOZ Pro Vita nie chcą komentować całej sprawy. Pani dyrektor nie znajduje dla nas czasu. W Pro Vicie słyszymy tylko, że przychodnia na Piasta nie funkcjonuje od dłuższego czasu, o czym powiadomiony jest NFZ. Słyszymy też zapewnienie, że pacjenci przyjmowani są na bieżąco.
Czy macie problemy z dostaniem się przychodni? Czekamy na Wasze komentarze?
Jakie są najczęstsze przyczyny biegunki u dorosłych?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?