Do konkursu zgłoszono 73 kampanie społeczne. Jury złożone z 16 ekspertów w dziedzinie marketingu społecznego, przyznało nagrody w 4 kategoriach oraz wyróżniło 6 kampanii. W kategorii „inicjatywy lokalne”, pierwsze miejsce ex aequo z inicjatywą Pomorskiego Stowarzyszenia Wspólna Europa, zajęła akcja „motocykl ratowniczy dla Rybnika”. - Na pamiątkę tego zdarzenia, otrzymaliśmy sympatyczną statuetkę.Satysfakcja tym większa, że nasza akcja prowadzona społecznie , wygrała konkurencję z profesjonalnymi firmami przygotowującymi kampanie dla wielkich firm komercyjnych - podkreśla Lech Gęborski z Bractwa Kurkowego.
Przypomnijmy, że nowoczesny motocykl ratunkowy który został zakupiony i wyposażony dzieki hojności rybniczan, już wyjeżdża by ratować ludzkie życie ofiarom wypadków i innych zdarzeń losowych.
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Polski samolot musiał nagle lądować na Islandii. Nerwowa sytuacja na pokładzie
- Gwiazdy „Pulp Fiction” na 30. rocznicy premiery filmu. Niektórych zabrakło
- Kokosanka pingwinem roku. Ptak z gdańskiego zoo bije rekordy popularności
- Sto dni do rozpoczęcia Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. Co mówią mieszkańcy Paryża?