- Ile miasto wydało na użycie wizerunku aktora i loga filmu Nie zakładam, że zrobiono to nielegalnie? - dopytuje ironicznie pod postem jeden z mieszkańców. - Witam , ile kosztowało nas mieszkańców wykupienie licencji do używania tego baneru ? Chyba że UM Rybnik jest sponsorem najnowszego 007 i ma prawa do tych materiałów - wtóruje mu kolejny. Dyskusja rozgorzała już na dobre.
Plakat z filmu o najnowszych przygodach Jamesa Bonda, opublikowany został około godziny 11. Wizerunek głównego aktora Daniela Craiga, znak "007" oraz oryginalny tytuł filmu pozostał niezmieniony. Pod tytułem dodano jednak adnotację "Czas wymienić stary piec. 31 grudnia 2021. Pozostało już tylko 91 dni do wymiany kopciucha". To nawiązanie do wejścia w życie 1 stycznia 2022 uchwały antysmogowej.
Inicjatywa może i szczytna, ale internautom nie przypadła do gustu. Jak tłumaczą to urzędnicy? W przeróbce nie widzą nic złego. - Wczorajsze wyniki jakości powietrza zainspirowały jednego z mieszkańców do stworzenia mema w przeddzień premiery filmu o Bondzie. Postanowiliśmy, za zgodą autora, który chce pozostać anonimowy udostępnić go, ponieważ uważamy, że trafia idealnie w czas. Z jednej strony mamy premierę długo wyczekiwanego filmu, a z drugiej strony mieszkańców, którzy wyczekują czystego powietrza - tłumaczą pod postem.
Jak uważacie? Pomysł dobry, czy wtopa?
Jakie są wczesne objawy boreliozy?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?