Problemy klientów banku Pekao S.A, którzy próbowali korzystać z systemu bankowości elektronicznej rozpoczęły się w poniedziałek 9 stycznia. Na awarię skarżyli się klienci na facebookowym profilu banku. Awarię techniczną potwierdził serwisowi bankier.pl pracownik infolinii banku, który radził, by „uzbroić się w cierpliwość”.
Jak wynika z wpisów na Facebooku problem nie został nadal rozwiązany bo od samego rana klienci banku skarżą się, że nie mogą korzystać z Pekao24.
W rozmowie z superbiz.pl rzeczniczka prasowa PKO S.A. tłumaczy, że bank miał problemy techniczne techniczne, ale zostały rozwiązane wczoraj, między godziną 15.00 a 16.00. A klientom radzi uzbroić się w cierpliwość.
Kto musi dopłacić do podatków?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?