1/5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Zgodnie z wyliczeniami Dom mediowego Media People na...
fot. archiwum Martyny Kaczmarek

Zgodnie z wyliczeniami Dom mediowego Media People na podstawie danych z Kantar Media tylko do 1 lutego 2021 roku Fundacja Nasze Dzieci – Edukacja, Zdrowie, Wiara mogła wydać nawet 5,5 mln zł na nośniki reklamowe przedstawiające grafikę z płodami i plakaty z napisem “kochajcie się mamo i tato”.

Zobacz również

Polska - Serbia 3:0. Biało-Czerwoni z brązowym medalem mistrzostw Europy ZDJĘCIA

Polska - Serbia 3:0. Biało-Czerwoni z brązowym medalem mistrzostw Europy ZDJĘCIA

To będzie jedyne takie miejsce w Europie!

To będzie jedyne takie miejsce w Europie!

Polecamy

Firmy budowlane w długach, budowa coraz droższa. Ceny mieszkań też wzrosną?

Firmy budowlane w długach, budowa coraz droższa. Ceny mieszkań też wzrosną?

Grzejnika lepiej nie odkręcaj. Opłaty za ciepło idą w górę

Grzejnika lepiej nie odkręcaj. Opłaty za ciepło idą w górę

Zakup mieszkania? UOKiK: nie spiesz się, ceny w końcu spadną

Zakup mieszkania? UOKiK: nie spiesz się, ceny w końcu spadną

Dodaj ogłoszenie