Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Casting. Zostań twarzą Dietla!

red.
Materiały promocyjne
Materiały promocyjne
Uwaga sympatycy Dietla! Ruszył casting do spotu reklamowego, w którym można zagrać główną rolę! Wystarczy zrobić sobie zdjęcie lub nakręcić krótki film z sobą w roli głównej by mieć szansę na zwycięstwo. Do wygrania są również wyjazdy do SPA, bilety do kina i ekskluzywne kosmetyki.

Konkurs ma charakter otwarty. Odbywa się jednocześnie na instagramie, youtube i stronie www Dietla. W castingu może wziąć udział każdy, kto chciałby zagrać w spocie reklamowym uczelni i uzyska największą liczbę
głosów na instagramie lub odsłon filmu na youtube.

Zasady konkursu są proste. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.dietl.edu.pl oraz na stoisku Uczelni Dietla podczas dni otwartych (w dziale rekrutacji lub eventów plenerowych, w których regularnie bierze udział nasz team).

Uczelnia jest elastyczna i ceni czas woich sympatyków, dlatego są aż trzy metody wzięcia udziału w castingu:
a) Metoda pierwsza: Uczestnik sam przysyła swoje zdjęcie (twarz i sylwetka) wraz z formularzem zgłoszeniowym na adres; [email protected] z dopiskiem: Konkurs - Zostań Twarzą Dietla.
Później uczelnia zamieści zdjęcie uczestnika na Instagram, stronie www.dietl.edu.pl - zakładka Strefa Studenta - podzakładka - Konkurs. Jeśli uczestnicy przyślą film, Uczelnia zamieści go na youtube.
Zadaniem uczestników będzie namówienie znajomych do obejrzenia filmu albo zdjęcia. Osoba, która uzyska największą liczbę odsłon filmu, albo zdobędzie największą liczbę serduszek na instagramie - wygrywa.

b) Metoda Druga: Uczestnik może wziąć udział w sesji zdjęciowej lub filmowej podczas dni otwartych i imprez plenerowych w Dietlu. Zdjęcia i film zrobiony podczas takiej sesji zostaną opublikowane przez uczelnię na Instagramie (zdjęcia), stronie www.dietl.edu.pl - zakładka Strefa Studenta - podzakładka - Konkurs oraz na Youtube (film). Zasada jest taka sama - trzeba walczyć o jak największą liczbę odsłon i serduszek.

c) Metoda Trzecia: To uczestnicy sami publikują zdjęcia na swoim profilu na Instagramie z tagiem #konkursdietl. Wygrywa ta osoba, która będzie mieć najwięcej serduszek.

Na uczestników czekają:
- 2 pakiety day spa w Uzdrowisku Swoszowice
- 10 ekskluzywnych zestawów kosmetyków firmy Yasumi
- kosmetyki Uzdrowiska Rabka
- zestawy wód Uzdrowiska Wysowa
- podwójne zaproszenie do kina na wybrany seans.

Wielka gala finałowa już w październiku! Finalista zagra w spocie reklamowym.

od 7 lat
Wideo

Jak czytać kolory szlaków turystycznych?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na krakow.naszemiasto.pl Nasze Miasto