Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Oświęcim: Od 1 marca każdy mieszkaniec kochający Aksam Unię i hokej kupuje w Uniamarkecie

Jerzy Zaborski
Adam Klęczar, właściciel Aksamu, odbudował hokej w Oświęcimiu, a teraz chce, żeby klub na siebie zarabiał
Adam Klęczar, właściciel Aksamu, odbudował hokej w Oświęcimiu, a teraz chce, żeby klub na siebie zarabiał Fot. Jerzy Zaborski
Od 1 marca każdy kibic hokeja – i nie tylko – może w codziennych czynnościach wspierać oświęcimski hokej, robiąc to w dodatku przez cały rok. Jak? W bardzo prosty sposób, robiąc zakupy w Uniamarkecie, przy ulicy Kolbego.

Adam Klęczar, właściciel Aksamu, strategicznego sponsora Unii, najpierw wyrwał oświęcimski hokej z zapaści, potem przywrócił mu dawny blask, a teraz robi wszystko, żeby klub mógł zarabiać na siebie.

– Od 1 marca, przy ulicy Kolbego w Oświęcimiu, ruszy Uniamarket _– zdradza Adam Klęczar. – _Będzie to sklep ogólnospożywczy. Cały zysk z prowadzenia tej działalności zostanie przekazany na oświęcimski hokej. Zresztą to może być początek Uniamarketów. Jeśli pomysł chwyci, może powstaną kolejne, w innych miejscach miasta. Chcieliśmy ruszyć ze sklepem od września, ale pewnych spraw organizacyjnych związanych z wydaniem pozwoleń, nie byliśmy w stanie przeskoczyć. Może lokalizacja nie jest najlepsza, ale taka musi nam na razie wystarczyć. Zresztą klienci jeżdżą po zakupy po różnych sieciach, więc dlaczego nie mieliby do nas zaglądać? Poza tym, przy ulicy Kolbego mieści się wiele hurtowni, sklepów meblowych, więc przy okazji wizyt w ich można zrobić zakupy artykułów spożywczych.

Adam Klęczar nie boi się konkurencji supermarketów wielkich sieci handlowych, których w Oświęcimiu przecież nie brakuje. – Gwarantuję, że będą kupować u nas nie tylko kibice hokeja, ale mieszkańcy Oświęcimia, czy jego najbliższej okolicy. Dlaczego? Bo u nas będzie najtaniej _– zapewnia szef Aksamu. – _Dla fanów hokeja przygotujemy kącik kibica, w którym będzie można nabyć klubowe gadżety.

Szef Aksamu uważa, że otwarcie sklepu jest potrzebą chwili. – Do szukania nowych rozwiązań, dla niektórych być może niecodziennych, zmusiła nas rzeczywistość – podkreśla Klęczar. – Od kilku lat moja firma w największym stopniu wspiera hokej, a nowych, poza stale współpracującymi z nami, na horyzoncie jakoś nie widać i szybko możemy ich nie zobaczyć, jeśli koniunktura na rynku gospodarczym się nie poprawi. Poza tym, hokej musi się stać dla sponsorów dobrym produktem marketingowym. Jaka jest rzeczywistość, każdy siedzący w hokeju doskonale zdaje sobie sprawę.

Działacze planują kampanię reklamową Uniamarketu, w którego logo będzie oczywiście zawarty klubowy emblemat. – _Wydaje mi się, że przed kolejnym sezonem powinniśmy poznać pierwsze wyniki, na jakie wsparcie będzie mógł liczyć klub dzięki działalności gospodarczej _– mówi z uśmiechem Klęczar.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na oswiecim.naszemiasto.pl Nasze Miasto