Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Dwie znane marki zostają w Focusie. I powiększają swoje sklepy

KUB
Sklep marki Ryłko oraz salon Atlantic zostają w galerii Focus Mall w Rybniku na kolejne kilka lat.

W piątek uruchomiony został w nowym miejscu salon bieliźniarskiej marki Atlantic. Powierzchnia sklepu wynosi 68 metrów kwadratowych. Znajduje się on, jak dotąd, na pierwszym piętrze galerii. Jego nowymi sąsiadami są Cafe Chopin oraz butik z biżuterią Lolit.

Salon firmowy obuwniczej sieci Ryłko powiększył powierzchnię o blisko 40 metrów kwadrat. Będzie znajdował się na pierwszym piętrze i zostanie urządzony między butikami marek Ochnik i Mohito. Otwarcie salonu Ryłko w nowej lokalizacji planowane jest we wrześniu.

- W ramach renewals (przedłużania umów - red.) podpisaliśmy już 28 umów najmu z dotychczasowymi i nowymi najemcami. Objęły one powierzchnię najmu liczącą prawie 4,5 tys. mkw. łącznie. Wśród największych wymienić można umowy: z dwoma sieciami należącymi do Inditexu – Stradivarius i Bershka, siecią obuwnicza CCC, która powiększyła sklep o blisko 300 mkw. do 672 mkw., czy 2 lodziarniami „Grycan lody od pokoleń”. Kolejne rozmowy trwają – informuje Aleksandra Kuczyńska, dyrektor operacyjna Alfa Asset management, zarządcy galerii rozrywkowo-handlowych Focus Mall w Polsce.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na rybnik.naszemiasto.pl Nasze Miasto