- Udział w targach był okazją do prezentacji oferty inwestycyjnej Rybnika oraz do bezpośrednich rozmów z potencjalnymi inwestorami i przedstawicielami firm. Na targach prezentowane były tereny inwestycyjne położone w pobliżu Autostrady A1 oraz planowanej drogi Pszczyna-Racibórz – podkreślają urzędnicy.
Tradycyjnie już dobre wrażenie na odwiedzających targi robił
stół multidotykowy, za pomocą którego potencjalni inwestorzy mieli okazję dokładnie obejrzeć tereny inwestycyjne w Rybniku oraz ewentualne koncepcje ich zagospodarowania. Nie mniejszym zainteresowaniem cieszył się lot wirtualny po Rybniku - interaktywne narzędzie, pozwalające uczestnikom na samodzielne poruszanie się po wirtualnym mieście, na podobnej zasadzie, jak to funkcjonuje w grach komputerowych. Zwiedzający w ten sposób Rybnik mieli więc okazję zobaczyć i ocenić lokalizację promowanych gruntów, a także poznać propozycje ich wykorzystania.
Targi w Cannes to jedna z największych, międzynarodowych imprez w tej części Europy. Co roku imprezę odwiedzają inwestorzy, architekci, firmy i koncerny międzynarodowe, grupy hotelowe, reprezentacje miast i regionów, by rozmawiać o wspólnych przedsięwzięciach, projektach i inwestycjach. - Na targach bardzo wyraźnie było jednak widać trwający kryzys ekonomiczny – podkreśla zastępca prezydenta Rybnika Michał Śmigielski. - Było to zauważalne zarówno w mniejszej niż w poprzednich latach ilości wystawców, ale i, co ważniejsze, znacznie mniejszej ilości inwestorów – dodaje.
Udział w Targach w Cannes był częścią kampanii „Rybnik – miasto wysokich lotów”, promującej tereny inwestycyjne, w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?